Milyen területekkel foglalkozunk?

Segítünk üzleti céljaid megvalósításában. Ha van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, mi megkeressük azokat marketing eszközöket, amelyekkel a leghatékonyabban elérheted a céljaidat. Kialakítjuk azokat a kommunikációs üzeneteket és folyamatokat, amelyekkel a legsikeresebben tudod megszólítani a célcsoportodat és folyamatos jelenlétet biztosítunk márkádnak, hogy a piac hiteles és ismert szereplőjévé válhass.

// Felderítjük a konkurencia kommunikációs eszközeit, elemezzük a piaci viszonyokat, meghatározzuk a jól működő kommunikációs elemeket.

// Elemezzük korábbi marketing aktivitásotokat, megkeressük a kommunikáció erős és gyenge pontjait.

// Meghatározzuk a fő célcsoportokat, és megkeressük azokat a platformokat, ahol a leginkább elérjük őket.

//Javaslatot teszünk a kommunikációs üzenetekre, és a hirdetési aktivitásra egyaránt.

 

Az internet jelenleg a legköltséghatékonyabb marketing eszköz. Segítségével gyorsan és hatékonyan juttathatjuk el üzeneteinket a célcsoportunknak szerte a világban, de nagyon jól körülhatárolva azokata a fogyasztókat, akik számára valóban releváns kínálatot tudsz biztosítani. Mivel az online kampányok meddőszórása jóval kisebb, mint a „hagyományos” marketing eszközöké, így a költségek is jelentősen csökkenthetők, a megtérülés pedig egyértelműen mérhető és növelhető. Nem váltja ki az offline jelenlétet, de segítségével

// merhetjük és optimalizálhatjuk a hirdetési folyamatainkat, Így maximalizálva a megtérülést

// gyorsabban reagálhatunk a piac és a fogyasztási szokások változásaira

// minden célcsoport számára a neki legmegfelelőbb üzeneteket közvetíthetjük

// személyesebb, közvetlen kapcsolatot alakíthatunk ki a fogyasztókkal

Platformok, média megjelenések, influencerek

Az online kommunikáció stratégiai tervezése során a különböző kommunikációs csatornák együttes működését is figyelembe véve kialakítjuk a kampány megjelenési struktúráját, kiválasztjuk a releváns kommunikációs eszközöket:

                social media kommunikáció és hirdetési kampányok

               natív tartalmi megjelenések online magazinokban ​

riportok, cikkek, rovatszponzorációk​

videós tartalmak, podcast

                influencer együttműködések

tematikus együttműködő partnerek keresése 

stb.

Ahhoz, hogy kialakítsd a márkád piaci jelenlétét, az egyik legfontosabb lépés, hogy meghatározd a szolgáltatás márkaarculatát és főbb kommunikációs üzeneteit és ezeket  a fő célcsoportod értékesítési céljaid középpontba állításával egy jól felépített stratégia mentén jelenítsd meg a piacon. Mi segítünk

// megkeresni azokat a pontokat, ami mentén kitűnhetsz a versenytársak közül

// meghatározzuk azokat a célcsoportokat, akiket érdekelhet a szolgáltatásod,

// meghatározzuk, melyek azok az üzenetek, amelyekkel hatékonyan kommunikálhatsz

// megtervezzük a marketing eszköztáradat és ezen eszközök időbeliségét

              

 

A márka stratégiai tervezése során megvizsgáljuk az egyes marketing eszközök hatékonyságát, valamint a különböző csatornák együttes működését is figyelembe vesszük.

Akkor a legláthatóbb egy márka vagy szolgáltatás, ha az offline és online térben egyaránt jelen van, de az elmúlt években megfigyelhető, hogy az egyre gyorsuló világunkban a fogyasztói szokások változásával az online tér egyre hangsúlyosabb szerepet kap az emberek életében.

 

Egy kampány akkor hatékony, ha a kampányelemek egymást támogatva, egymásra épülve fejtik ki hatásukat. Ezt szem előtt tartva, az értékesítési céljaid figyelembevételével megtervezzük a hirdetési platformok súlyozását, az optimalizálási modelleket, a célcsoportok valós elérését, a kreatív üzenetek és megjelenési módjuk hatékonyságát egyaránt.

Megtervezzük a hirdetések stratégiai koncepcióját, ökoszisztémáját és működését:

 // a kampánystratégiát részcélokra és részfeladatokra bontjuk​

// összekötjük a platformokat és az adatokat​

// létrehozzuk a célcsoportokat, remarketing listákat​

// meghatározzuk a KPI-okat​

// minden üzenethez hozzárendeljük a leginkább passzoló kampánycélt és hirdetési formát​

// budgettervet készítünk​

 // briefeljük a kreatív csapatot a szükséges anyagokról​

 // létrehozzuk a kampány setup-ot​

 // folyamatosan optimalizálunk és szükség esetén módosítunk​

// elemzünk és értékelünk​

// riportolunk

Annak érdekében, hogy a tartalmak, amelyeket elkészítünk valóban el is jussanak a célközönséghez a nagy kampányok mellett, a rendszeres üzenetek támogatására is javaslatot teszünk (poszt hirdetések).

// minden üzenethez hozzárendeljük a leginkább passzoló kampánycélt, hirdetési formát és célcsoportot​

// rendszeres tartalmakhoz havi hirdetési struktúrát rendelünk

// budgettervet készítünk​

 // briefeljük a kreatív csapatot a szükséges anyagokról​

// létrehozzuk a kampány setup-ot​

// elemzünk és értékelünk​

// riportolunk

A social media kampányok tervezése során nem csupán az egyes platformok (pl. Facebook, Instagram) teljesítményét vizsgáljuk, hanem a különböző csatornák együttes működését is.

  • Már vannak jól működő social media csatornáid, de szeretnéd szakértő kezekre bízni a tartalomgyártást?

// Kapott brief és arculati kézikönyv alapján elkészítjük márkád havi social media tartalmait

  • Még nem vagy jelen a közösségi médiában? Segítünk megtervezni és megvalósítani a tartalmi stratégiád:

// meghatározzuk a célcsoport szempontjából releváns platformokat, amelyeken üzeneteidet a leghatékonyabban közvetíthetjük

// Megvizsgáljuk a konkurencia online kommunikációját tartalmi szempontból, azonosítjuk a kommunikáció erősségeit és gyengeségeit, hogy szélesebb képet kapjunk a terület működéséről.

// Az elemzés alapján meghatározzuk az irányokat, eszközöket, megjelenési formákat, hangnemet és működési alapelveket ajánlunk.

// Figyelembe véve a speciális igényeidet, javaslatot teszünk a tartalom optimális felépítésére havi szinten, a tartalomtípusokra és megjelenési arányokra.

Az első impulzus, ami a fogyasztót éri egy megjelenés kapcsán, az maga a vizuális tartalom, ezért nem árt tudatosan használni, mint legfontosabb kommunikációs eszközt. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a célcsoport érdeklődését és vizuális igényeit is figyelembe véve alakítsuk ki a márkaarculatot vagy kreatív megjelenést a betűtípustól a színeken át egészen a kreatív tartalomig. Tapasztalt designerekkel segítjük ügyfeleinket a márkaarculat kialakításában és következetes használatában, hogy mindig a célcsoporthoz, a platformhoz és megjelenéshez passzoló kreatívok szülessenek.

főbb grafikai szolgáltatások:

grafikai arculat kialakítása // logo tervezés, typo, főbb arculati elemek kialakítása stb.

online grafikai tartalmak tervezése // webdesign, poszt kreatívok, online hirdetések stb.

offline grafikai anyagok tervezése és nyomdai előkészítése // névjegykártya  • szórólap • brosúra • citylight és óriásplakát • poszter • címke • matrica

A kommunikációs munka során az egyik legnehezebb feladat az új működések, az új stratégiai irányok megfogalmazása, majd átültetése a gyakorlatba. à Szükség esetén segítünk, hogy a kidolgozott stratégia megvalósítása ne akadjon el, a kommunikációs eszközöket megfelelően alkalmazva folyamatos és következetes piaci jelenlétet biztosítunk márkádnak, folyamatosan keresve az újabb megjelenési lehetőségeket.

Hogyan?

// Tréninget tartunk egyes területekért felelős kollégáknak

// Konzultációs támogatást nyújtunk

// Havi rendszerességgel átnézzük és véleményezzük a kommunikációs aktivitásokat.

// Folyamatosan figyeljük és segítjük adaptálni a piaci trendeket

Segítünk üzleti céljaid megvalósításában. Ha van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, mi megkeressük azokat marketing eszközöket, amelyekkel a leghatékonyabban elérheted a céljaidat. Kialakítjuk azokat a kommunikációs üzeneteket és folyamatokat, amelyekkel a legsikeresebben tudod megszólítani a célcsoportodat és folyamatos jelenlétet biztosítunk márkádnak, hogy a piac hiteles és ismert szereplőjévé válhass.

// Felderítjük a konkurencia kommunikációs eszközeit, elemezzük a piaci viszonyokat, meghatározzuk a jól működő kommunikációs elemeket.

// Elemezzük korábbi marketing aktivitásotokat, megkeressük a kommunikáció erős és gyenge pontjait.

// Meghatározzuk a fő célcsoportokat, és megkeressük azokat a platformokat, ahol a leginkább elérjük őket.

//Javaslatot teszünk a kommunikációs üzenetekre, és a hirdetési aktivitásra egyaránt.

 

Az internet jelenleg a legköltséghatékonyabb marketing eszköz. Segítségével gyorsan és hatékonyan juttathatjuk el üzeneteinket a célcsoportunknak szerte a világban, de nagyon jól körülhatárolva azokata a fogyasztókat, akik számára valóban releváns kínálatot tudsz biztosítani. Mivel az online kampányok meddőszórása jóval kisebb, mint a „hagyományos” marketing eszközöké, így a költségek is jelentősen csökkenthetők, a megtérülés pedig egyértelműen mérhető és növelhető. Nem váltja ki az offline jelenlétet, de segítségével

// merhetjük és optimalizálhatjuk a hirdetési folyamatainkat, Így maximalizálva a megtérülést

// gyorsabban reagálhatunk a piac és a fogyasztási szokások változásaira

// minden célcsoport számára a neki legmegfelelőbb üzeneteket közvetíthetjük

// személyesebb, közvetlen kapcsolatot alakíthatunk ki a fogyasztókkal

Platformok, média megjelenések, influencerek

Az online kommunikáció stratégiai tervezése során a különböző kommunikációs csatornák együttes működését is figyelembe véve kialakítjuk a kampány megjelenési struktúráját, kiválasztjuk a releváns kommunikációs eszközöket:

                social media kommunikáció és hirdetési kampányok

               natív tartalmi megjelenések online magazinokban ​

riportok, cikkek, rovatszponzorációk​

videós tartalmak, podcast

                influencer együttműködések

tematikus együttműködő partnerek keresése 

stb.

Ahhoz, hogy kialakítsd a márkád piaci jelenlétét, az egyik legfontosabb lépés, hogy meghatározd a szolgáltatás márkaarculatát és főbb kommunikációs üzeneteit és ezeket  a fő célcsoportod értékesítési céljaid középpontba állításával egy jól felépített stratégia mentén jelenítsd meg a piacon. Mi segítünk

// megkeresni azokat a pontokat, ami mentén kitűnhetsz a versenytársak közül

// meghatározzuk azokat a célcsoportokat, akiket érdekelhet a szolgáltatásod,

// meghatározzuk, melyek azok az üzenetek, amelyekkel hatékonyan kommunikálhatsz

// megtervezzük a marketing eszköztáradat és ezen eszközök időbeliségét

              

 

A márka stratégiai tervezése során megvizsgáljuk az egyes marketing eszközök hatékonyságát, valamint a különböző csatornák együttes működését is figyelembe vesszük.

Akkor a legláthatóbb egy márka vagy szolgáltatás, ha az offline és online térben egyaránt jelen van, de az elmúlt években megfigyelhető, hogy az egyre gyorsuló világunkban a fogyasztói szokások változásával az online tér egyre hangsúlyosabb szerepet kap az emberek életében.

 

Egy kampány akkor hatékony, ha a kampányelemek egymást támogatva, egymásra épülve fejtik ki hatásukat. Ezt szem előtt tartva, az értékesítési céljaid figyelembevételével megtervezzük a hirdetési platformok súlyozását, az optimalizálási modelleket, a célcsoportok valós elérését, a kreatív üzenetek és megjelenési módjuk hatékonyságát egyaránt.

Megtervezzük a hirdetések stratégiai koncepcióját, ökoszisztémáját és működését:

 // a kampánystratégiát részcélokra és részfeladatokra bontjuk​

// összekötjük a platformokat és az adatokat​

// létrehozzuk a célcsoportokat, remarketing listákat​

// meghatározzuk a KPI-okat​

// minden üzenethez hozzárendeljük a leginkább passzoló kampánycélt és hirdetési formát​

// budgettervet készítünk​

 // briefeljük a kreatív csapatot a szükséges anyagokról​

 // létrehozzuk a kampány setup-ot​

 // folyamatosan optimalizálunk és szükség esetén módosítunk​

// elemzünk és értékelünk​

// riportolunk

Annak érdekében, hogy a tartalmak, amelyeket elkészítünk valóban el is jussanak a célközönséghez a nagy kampányok mellett, a rendszeres üzenetek támogatására is javaslatot teszünk (poszt hirdetések).

// minden üzenethez hozzárendeljük a leginkább passzoló kampánycélt, hirdetési formát és célcsoportot​

// rendszeres tartalmakhoz havi hirdetési struktúrát rendelünk

// budgettervet készítünk​

 // briefeljük a kreatív csapatot a szükséges anyagokról​

// létrehozzuk a kampány setup-ot​

// elemzünk és értékelünk​

// riportolunk

A social media kampányok tervezése során nem csupán az egyes platformok (pl. Facebook, Instagram) teljesítményét vizsgáljuk, hanem a különböző csatornák együttes működését is.

  • Már vannak jól működő social media csatornáid, de szeretnéd szakértő kezekre bízni a tartalomgyártást?

// Kapott brief és arculati kézikönyv alapján elkészítjük márkád havi social media tartalmait

  • Még nem vagy jelen a közösségi médiában? Segítünk megtervezni és megvalósítani a tartalmi stratégiád:

// meghatározzuk a célcsoport szempontjából releváns platformokat, amelyeken üzeneteidet a leghatékonyabban közvetíthetjük

// Megvizsgáljuk a konkurencia online kommunikációját tartalmi szempontból, azonosítjuk a kommunikáció erősségeit és gyengeségeit, hogy szélesebb képet kapjunk a terület működéséről.

// Az elemzés alapján meghatározzuk az irányokat, eszközöket, megjelenési formákat, hangnemet és működési alapelveket ajánlunk.

// Figyelembe véve a speciális igényeidet, javaslatot teszünk a tartalom optimális felépítésére havi szinten, a tartalomtípusokra és megjelenési arányokra.

Az első impulzus, ami a fogyasztót éri egy megjelenés kapcsán, az maga a vizuális tartalom, ezért nem árt tudatosan használni, mint legfontosabb kommunikációs eszközt. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a célcsoport érdeklődését és vizuális igényeit is figyelembe véve alakítsuk ki a márkaarculatot vagy kreatív megjelenést a betűtípustól a színeken át egészen a kreatív tartalomig. Tapasztalt designerekkel segítjük ügyfeleinket a márkaarculat kialakításában és következetes használatában, hogy mindig a célcsoporthoz, a platformhoz és megjelenéshez passzoló kreatívok szülessenek.

főbb grafikai szolgáltatások:

grafikai arculat kialakítása // logo tervezés, typo, főbb arculati elemek kialakítása stb.

online grafikai tartalmak tervezése // webdesign, poszt kreatívok, online hirdetések stb.

offline grafikai anyagok tervezése és nyomdai előkészítése // névjegykártya  • szórólap • brosúra • citylight és óriásplakát • poszter • címke • matrica

A kommunikációs munka során az egyik legnehezebb feladat az új működések, az új stratégiai irányok megfogalmazása, majd átültetése a gyakorlatba.​ à Szükség esetén segítünk, hogy

 a kidolgozott stratégia megvalósítása ne akadjon el,

a kommunikációs eszközöket megfelelően alkalmazva folyamatos és következetes piaci jelenlétet biztosítunk márkádnak, folyamatosan keresve az újabb megjelenési lehetőségeket.​

Hogyan?​

               // Tréninget tartunk egyes területekért felelős kollégáknak​

// Konzultációs támogatást nyújtunk​

// Havi rendszerességgel átnézzük és véleményezzük a kommunikációs aktivitásokat.

// Folyamatosan figyeljük és segítjük adaptálni a piaci trendeket​

Hogyan dolgozunk?

Megvalósítható marketing

A márkádat építjük, az eladásaidat növeljük, az üzleti sikereidet tartjuk szem előtt. Nem készítünk irreális terveket. Merünk nagyot álmodni, szeretjük az egyedi és kreatív megoldásokat, de mindig azt tartjuk szem előtt, hogy mi az ami valóban az üzleti sikereket támogatja, legyen szó akár piaci bevezetésről, akár promóciós kampányról. Csak az az ötlet jó, amely megvalósítható.

Első találkozó

Felkészülten érkezünk. Bár először beszélgetünk veled, ismerni fogjuk cégedet, lesz rálátásunk a piacra és a konkurenciára, lesz véleményünk a kommunikációdról és elképzelésünk a problémáidról is. Így már az első alkalommal is igazi partnerként, lényegi kérdésekről fogunk konzultálni veled.

Brief

A sikeres kampány kulcsa. A jó és mindkét fél részéről megfelelően kezelt brief alapvetően meghatározza az ügyfél-ügynökség együttműködését. Szakmai sorvezetővel és sok-sok segítséggel támogatunk ebben a fontos lépésben.

Világos koncepciók

Távolba révedő és horrorisztikusan árazott víziók helyett tőlünk egy olyan koncepciót fogsz kapni, amely logikusan és érthetően követi a közösen megfogalmazott célokat és az ezek eléréséhez szükséges lépéseket. Átlátható, variálható árajánlatunk pedig mindezt tökéletesen tükrözni fogja.

Mi javaslunk,
Te döntesz!

Ajánlatunk alapján, folyamatos szakmai tanácsadásunk támogatásával választhatod ki a számodra legfontosabb kampányelemeket. Mi ennek alapján egy részletes költségvetést és pontos időzítést küldünk neked.

Szellemvasút helyett transzparencia

Fontosnak tartjuk, hogy már az együttműködés elején tisztázzuk: kire milyen feladat hárul. Így elkerülhetjük a leterheltségtől való félelem miatt meg nem valósuló, vagy ami még rosszabb: elinduló, de idő előtt kifulladó kampányokat. Tőlünk tudni fogod, hogy mikor mihez mely kollégáidra és milyen mértékben lesz szükségünk ahhoz, hogy együtt sikeresek legyünk.

Amit ígérünk, azt be is tartjuk

A munka során a projekt folyamatos átvilágítás alatt van. Rendszeres időközönként ellenőrizzük, hogy a megfogalmazott és vállalt célok elérését milyen ütemben teljesítjük. Folyamatosan tájékoztatunk, annak érdekében, hogy amit vállaltunk azt meg is valósítsuk!

Eredmények a fókuszban

„A marketing 50%-a kidobott pénz, csak nem tudjuk melyik az.” Ennek a korszaknak már vége: mi nem szórjuk a pénzedet. A marketing piacot, pénzt, konverziót, ügyfelet kell, hogy hozzon, mi ezzel tisztában vagyunk és minden kampányunkat ennek alapján építjük fel.